Lean canvas

Nevíte, co je Lean Canvas a v čem vám může pomoct? A jak s ním pracovat?
Sledujte naše videa, Filip vás provede celým procesem.

1.

Proč pracovat s Lean Canvas?

Máte skvělý produkt? A víte, kdo je váš zákazník? A proč by si měl koupit zrovna váš produkt? Filip vám poradí, jak si umět odpovědět na tyto otázky.
2.

Jak definovat zákazníka?

Proč v Lean Canvas začínáme kolonkou zákazníci? Jak si definujete vašeho zákazníka? Kolik segmentů zákazníků můžete mít? Podívejte se na video, Filip vám poradí.
3.

Jak řešit problémy zákazníků?

Jaké problémy mají vaši zákazníci? Kolik jich je? Mají řešení? A jak je řešit? Tak to vám napoví Filip v následujícím videu.
4.

Jaké budou náklady a příjmy?

Jak odhadnout náklady? Za co budou zákazníci platit? Jak odhadnout náklady na zaměstnance? A kde na to vzít, jak generovat příjmy? V další videu se Filip věnuje právě těmto otázkám.
5.

Business hypotéza a jak ji testovat.

Co to je business hypotéza? Co má obsahovat? Proč ji máte dělat? A co vám takové testování může ukázat? Možná budete překvapeni. Koukněte, co o tom říká Filip v dalším videu.
6.

Jakou hodnotu vlastně nabízíte?

Víte, jakou hodnotu vlastně nabízíte? A jak zaujmout zákazníka, investora nebo partnera? Jak využít elevator pitch? Nebojte, elevator pitch není sprosté slovo. Co to je? To vám prozradí Filip v dalším videu.
7.

Jak komunikujete se zákazníky?

Kdo je vaše cílová skupina? Jak s ní komunikovat? Jaké jsou fáze nákupního rozhodování zákazníka? Proč postavit komunikaci na racionálním rozhodnutí nebo emocích? Potřebuju, chci, mám strach – o čem to Filip mluví? Dozvíte se v dalším videu.
8.

Máte své marketingové kanály?

Jak se produkty dostanou k vašim zákazníkům? Budete mít e-shop nebo chcete prodávat face to face? Jak se zákazníci o produktu dozvědí? Kde všude chcete produkt nabízet a propagovat? Nejen tyto otázky vám položí Filip v dalším videu.
9.

Jaké jsou vaše klíčové metriky?

Jak si nastavit milníky? Jak poznat, zda jste úspěšní? Jak si nastavit své cíle v podnikání? A co je SMART cíl? Na tyhle otázky opět odpoví Filip v další, předposledním videu.
10.

Neférové není vždy nelegální.

Jaké jsou vaše neférové výhody? A je to legální? Co je jedinečné na vašem produktu, na vašem podnikání? Co máte navíc, než má konkurence? Filip vám vysvětlí, v čem může být vaše neférová výhoda.

Kontakt

Vědeckotechnický park UP
Šlechtitelů 21, 783 71 Olomouc
podnikavahlava@upol.cz
+420 585 631 420
Mgr. Hana Doláková
Event Manager za VTP UP
hana.dolakova@upol.cz
+420 774 713 716

Generální partner

Reticulum

Hlavní partner

Inovační centrum Olomouckého kraje

Pořadatel

VTPUP


Partneři





Mediální partneři



Podporovatelé