DOPORUČENÁ FORMA PŘÍSPĚVKU

  1. Popis podnikatelské aktivity a charakteristika produktu, resp. služby, jejich specifických vlastností (základní myšlenka Vašeho podnikatelského záměru)
  2. Zpracovatel, tým zpracovatelů, kdo podnikatelský záměr připravoval, kdo ho bude realizovat
  3. Rozbor trhu a marketingová strategie
    • Rozsah trhu, kde se bude produkt/služby nabízet (místní trh, celá republika, zahraničí)
    • Poptávka po produktu nebo službě, kolik produktů/služeb je možné prodat
    • Charakteristika spotřebitelů, kdo bude produkt/službu kupovat
    • Rozbor konkurence, kdo jsou Vaši konkurenti a jaké máte vůči nim výhody
    • Způsob a uvedení produktu na trh
    • Distribuce, zabezpečení odbytu produktu
    • Reklama, propagace
  4. Organizace řízení a personální zajištění
    • Organizační struktura firmy
    • Počet vytvářených pracovních míst
    • Kvalifikační a odborné požadavky na zaměstnance
  5. Financování záměru
    • Zdroje financování, příjmy, výdaje
  6. Analýza rizik podnikatelské aktivity
cs_CZCzech
cs_CZCzech